2011. május 2., hétfő

Bölcsész Napok a Trefort Kertben 2011

Május 2. és 6. között minden eddiginél színvonalasabb, ingyenes programokkal várja az érdeklődőket a Belváros szívében Bölcsész Napok.
Május 3-án este 9-től a Suhancos egykori tagjának nevével fémjelzett, könnyűzenét és népzenét vegyítő Szabó Balázs Bandája gondoskodik arról, hogy egy percig se bírjunk nyugodtan állni.
Május 4-én Az év hazai felfedezettje kategóriában Fonogram díjra jelölt Ocho Machó é a Nagyszínpad.
Ha 8 fickó 4 zenei stílust kever, akkor hány ember fog tombolni a Trefort-kertben? A válasz egyszerű: május 5-én a 15 éves Heaven Street Seven méri a decibeleket.
Stand-up műfajban két fura figura osztja majd az észt: 3-án este 6-tól a jelenleg földrajz-kémia szakos tanár Rekop György, 5-én 7-től pedig Mogács Dániel ( Brendon ) kapja kezébe a mikrofont.
Napközben konferenciák várják az érdeklődőket: május 4-én fél 1-től reklám és marketing témában, május 5-én déltől pedig a Dalszövegírás lesz terítéken, Lovasi András és Müller Péter Sziámi részvételével.
Minden további információ: http://bolcsesznapok.elte.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése